top of page

3

Como soa o que vemos.

Escoitando un cadro / Pintando música

PROPOSTA

ESTA ACTIVIDADE A PROPOÑEMOS REALIZAR DESPOIS DO CONCERTO DIDÁCTICO.

Consta de dúas partes

T​rátase de un xogo de escoita visual no cal descubriremos que un cadro e unha obra musical se parecen máis do que pensamos.

Consta de dúas actividades:

- A primeira de escoita e observación.

- A segunda de escoita e composición dun cadro. O cadro resultante podédenolo enviar a Escola e faremos unha exposición virtual nas nosas RRSS.

Obxectivos:

  • Observar de forma activa un cadro diferenciando os seus diferentes elementos.

  • Descompoñer os seus diferentes elementos pictóricos. 

  • Escoitar e observar a representación sonora de cada un destes elementos. 

  • Escoitar e observar a suma destes elementos para formar a peza completa. 

  • Pintar un cadro a partir dos elementos sonoros propostos

​1 ESCOITAMOS UN CADRO

  • Esta primeira proposta xa a escoitáchedes no concerto e agora podédela facer na aula.​​

  • Se a queredes facer antes do concerto  seguide as seguintes as instruccións:

Observa e escoita este cadro de Laxeiro

Agora ímolo descopoñer nos seus diferentes elementos.

Observa e escoita as pinceladas vermellas representadas pola tuba:

Observa e escoita as pinceladas azuis representadas pola trombón

Observa e escoita a linea negra representadas pola melodía do clarinete

Observa e escoita o fondo marrón e gris  representadas polas cordas

​2 PINTAMOS MÚSICA

  • Esta é unha actividade para mancharse as mans.

  • - Escoitamos as propostas musicais

  • - Debatimos como se pode pintar o escoitado

  • - Pintamos entre todos un cadro que represente o que escoitamos

XERAL
PintamosMusica
00:00 / 01:08
CORDAS
PintamosMusicacordas
00:00 / 00:17
CLARINETE
PiuntamosMusicaclarinete
00:00 / 00:19
TROMBÓN
PintamosMusicatrombon
00:00 / 00:18
TUBA
PintamosMusicatuba
00:00 / 00:09
bottom of page