Escola Municipal de Música de Vigo
Concertos didácticos 2022
7-8-9-10 de marzo 2022
unidade didáctica
caldiño de notas
Obxectivos:
-
Axudar ao alumnado asistente ao concerto a unha audición activa, comprensiva e participativa.
-
Presentar a familia dos instrumentos de Vento Metal.
-
Interiorizar e distinguir as características básicas de diferentes danzas.
-
Traballar diferentes contidos da linguaxe musical presentes nalgunhas melodías que se van escoitar durante o concerto.
Contidos:
-
Identificación da familia de instrumentos do Vento Metal a través da escoita.
-
Coñecemento básico de diferentes estilos de danza: vals, samba, rock and roll e tango.
-
Vivencia das diferentes danzas a través de propostas orientadas ao desenvolvemento do:
-canto
-acompañamento instrumental con pequena percusión ou láminas
-movemento
-
Audición activa e comprensiva da música proposta.
Temporalización:
-
2 sesións
ACTIVIDADES ( DÚAS SESIÓNS)
1ª sesión:
1. Presentar a familia de instrumentos de Vento Metal
a trompeta
a tuba
o trombón
a trompa
2. Presentación da melodía do xabarín: TANGO
- Identificar o instrumento que interpreta a melodía
- Practicar o ritmo do tango en 3 pasos sinxelos:
1- Balanceo con cambio de peso nos pés
2- Deslizo un pé adiante e cambio do apoio do peso
3- Apoio do peso no pé de diante e recollo o outro pe deslizando en semicírculo de atrás cara adiante
3. Presentación da melodía da alondra: ROCK AND ROLL
- Escoitar e identificar que instrumento fai esta melodía.
- Practicar o concepto de back-beat marcando os pulsos 2 e 4 de cada compás con chasquidos ou palmas
- Cantar a melodía principal de 12 compases co texto proposto.
- Interpretar con láminas o acompañamento proposto coas fundamentais dos acordes.
2-Presentación da melodía da serpe: SAMBA
- Identificar que instrumento fai esta melodía.
- Traballar rítmicamente con pequena percusión os ritmos base propostos.
2ª sesión:
1- Presentación da melodía do oso: VALS
- Identificar que instrumento fai esta melodía na 1ª frase.
- Acompañar con pequena percusión o ritmo en 3/4 do vals: o primeiro pulso con pandeiro e segundo e terceiro con triángulo.
- Identificar a Forma do vals a través dunha actividade de movemento en parellas, facendo na frase A percusión corporal e na frase B balanceo con volta.
- Cantar a melodía co texto proposto.
3- Actividade final:
- Escoitar as audicións propostas e identificar que tipo de danza é das 4 traballadas nas sesións